
xa0 دلم میخواهد بنشینم یک کنج عزلت آرام که نور گیر باشد کنار دستم هم چند گلدان سبز و یکی دو تا جاندار که سگ و گربه و پرنده بودنش فرقی ندارد فقط جنب و جوش داشته باشند، شعر بخوانم گاه گداری نقاشی بکشم. و با دوستانی که هیچکدامشان را ندارم قهوه بخوریم و درباره مکاتب نقاشی ، فلسفه و یا آخرین فیلم جالبی که دیدیم بحث کنیم. مدتهاست که دلم برای ورق زدن خودم تنگ شده است. xa0...
ادامه مطلب