جغرافی م ضعیف شده از بس ک این دنیا مثل قضیه ی پانگه آ دائما از هم تجزیه می شود و مکان تجزیه شده مستعمره یک جای دیگر می شود . ب پدر جان گفتم برویم یک کره زمین بخریم ک من جغرافی م ب مرز آبرو ریزی نرسد پدر جانم برایم یک کره زمین خرید ک خیلی خوشگل ست آدم دلش می خواهد هی جغرافی بخواند و من هی دارم جغرافی می خوانم از بس ک دلم می خواهد !
بعد نوشت :
آخر حضرات سیاستمدار کم این کشورها را دستکاری کنید آدمیزاد با چند لقمه نان و یک پیاله آب سیر میشود ، اندازه ی قدش هم جای خواب میخواهد دیگر این همه تجزیه و ترکیب برای چیست ؟؟؟ ما را هم ب زحمت می اندازید !
با این موج نو ی پانگه آ باید یک اطلس پرچم شناسی هم تهیه کنم !
رقص کولی در باد ...
ما را در سایت رقص کولی در باد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27